10. Nu start het pas!

Lekker is dat! Denk je eindelijk bij de finish te zijn, sta je pas bij de startlijn. Dit is niet helemaal waar, aangezien er al heel veel werk verzet is. Maar als een site live gaat begint nu eenmaal de dialoog pas met je doelgroepen en zal de internetsite continue aan veranderingen onderhevig zijn.

In eerdere stappen is er al gekeken wat de wensen en mogelijkheden zijn van verdere uitbreidingen van de online communicatie. Zover deze nog niet direct geïntegreerd zijn komen deze nu aan bod.

Hierbij valt primair te denken aan de volgende 3 mogelijkheden:

Ook de mogelijkheid van een mobiele internet site met QR-codes is een interessante vervolgoptie. Maar om nog niet te ver vooruit te lopen bekijken wij op dat moment graag eerst wat de prioriteitswensen zijn binnen uw organisatie.

Ieder extra kanaal brengt extra werkzaamheden met zich mee, waarvoor ook personele bezetting en kennis aanwezig moet zijn. Uiteraard kunnen wij veel taken uit handen nemen, maar zaken als social media kan het beste op de locatie zelf gedaan worden. Om het gemakkelijker te maken hebben wij hiervoor verschillende tools en trainingen om u op weg te helpen.

In deze fase is het ook goed om te kijken naar conversiedoelstellingen en deze in te stellen met behulp van statistieken. Hoeveel nieuwsbriefaanvragen (@-adressen) moeten er bijvoorbeeld gegenereerd worden? Wat zijn de wervingskosten van een eTicket? Wat kost een boeking? Dit zijn meetbare en interessante vragen.


Welke financiële en meetbare doelen zijn er te behalen via uw site?

 

« naar stap 9 

eMail Marketing

Ontvang gratis het white paper
“Meer doen met eMail Marketing”

Twitter

Twitter is currently unavailable.

Nieuws

Responsive Design

Een website moet toch goed zichtbaar zijn op een smartphone en iPad. Klinkt logisch maar anno 2016 is dit absoluut nog geen gemeengoed.

Referentie

De combinatie van transparantie, vakmanschap en inlevingsvermogen in ons bedrijf en onze producten gaven de doorslag.

Alma Valentijn - Vobra Special Petfoods Hoofd Marketing en Communicatie