eMail Marketing - Meer dan mailen

De tijd van gewoon e-mailtjes versturen is wel voorbij. Bij eMail Marketing komt meer kijken.

Denk hierbij aan zaken als:

  • profielverrijking -  Probeer meer te weten te komen over uw doelgroepen, zodat gerichter mailen mogelijk wordt. De 'one to one' fylosofie in plaats van massamailings.
  • webformulieren - Maak zelf in een handomdraai intelligente formulieren én enquêtes met de drag & drop-editor die wel ingevuld worden.
  • deliverability - Zorg voor een zo hoog mogelijk afleverratio. Aangevuld met een unieke onderwerpregel, zodat de openratio en uiteindelijk de doorklikratio's ook een gewenst percentage gaan bereiken.
  • campagnes - Automatisch mailtjes versturen op basis van bepaalde triggers (op basis van bijvoorbeeld een geboortedatum, een eerdere bestelling, een informatieaanvraag)
  • dynamische content - Alleen die berichten sturen naar de doelgroepen die erbij aansluiten. Dus niet iedereen hetzelfde bericht sturen.

Deze en andere punten gaan ervoor zorgen dat het versturen van een e-mail een strategisch onderdeel gaat worden van uw marketing- en communicatieplannen. Eindelijk komt er duidelijk inzicht hoe uw doelgroepen reageren op uw nieuwsbrieven. Wie opent wat? Wie bekijkt welk bericht? Door deze inzichten gaan de mailings steeds gerichter en doeltreffender worden.


Zie(t) het scherp gebruikt hiervoor het systeem van MailPlus »

De afgelopen 10 jaar is er een intensieve samenwerking ontstaan met de ontwikkelaars van dit systeem. Zo is dit professionele platform in loop der jaren van goed naar de absolute top geëvolueerd. Niet voor niets is MailPlus de afgelopen 3 jaar(!) verkozen door de Emerce top 100 tot beste in de categorie 'E-mail service providers'.

Wij kunnen hele pagina's volschrijven over de mogelijkheden van eMail Marketing en dat het zo gebruikers-vriendelijk en makkelijk werkt, maar zien is geloven. Het gemak zelf ervaren in de praktijk? Vraag dan gratis hier rechts een white paper aan.  Automatisch krijgt u deze gepersonaliseerd in uw mailbox. Ook is er een trigger ingesteld op basis van uw aanvraag, zodat er een vervolgmail een week later automatisch zal volgen.

Er zijn al genoeg zaken om je druk over te maken, laat dit niet het mailsysteem zijn. Dit moet er zijn om u te ondersteunen en te ontzorgen. Hebben wij uw nieuwsgierigheid kunnen prikkelen? Meer weten over MailPlus? Kijk dan ook even op onze partner pagina en vraag een demo aan»

 

« terug naar diensten

Inloggen

Uw MailPlus-account »


Meer weten?

Bekijk de brochure online:

Open brochure »


Interesse in een demo?

Raak overtuigd van de mogelijkheden:

Demo aanvragen »


Gratis white paper

Meer doen met eMail Marketing: 

Aanvragen »

eMail Marketing

Ontvang gratis het white paper
“Meer doen met eMail Marketing”

Twitter

Twitter is currently unavailable.

Nieuws

Responsive Design

Een website moet toch goed zichtbaar zijn op een smartphone en iPad. Klinkt logisch maar anno 2016 is dit absoluut nog geen gemeengoed.

Referentie

Onze samenwerking leverde 7 perfecte websites op en de werkwijze gaf ons een waardevolle nieuwe kijk op de bedrijfsstructuur en onze verschillende doelgroepen.

Gijs Bartels - Academy Bartels Directeur