Consultancy - Meet rendement

Iedere organisatie heeft een andere behoefte. Of het nu gaat om gericht advies, het sparren over communicatievraagstukken, een geheel traject uit handen nemen of gewoon een second opinion. Duidelijkheid moet hierbij altijd voorop staan.

Wij gebruiken dan ook niet continue vakgerelateerde kreten, omdat deze nu eenmaal interessant en complex klinken. Wij praten Nederlands en gaan graag de dialoog aan in deze begrijpelijke taal. Het lijkt bij online communicatie te vaak op een mysterie. Een belangrijk doel dat wij altijd voor ogen hebben tijdens projecten is kennisoverdracht. Hoe mee een klant weet hoe beter een keuze gemaakt kan worden.


O, is dit alles   l   Zit dat zo   l   Valt eigenlijk best wel mee


Als wij deze opmerkingen weer horen, hebben wij ons werk goed gedaan. Heldere adviezen. Ook het behoeden voor valkuilen hoort hierbij. In de jarenlange ervaring en de vele praktijkcases aan bureau én klantzijde zijn er nu eenmaal veel 'rode draden' te ontdekken.

Wij zien dan ook regelmatig ontbrekende vragen in briefings staan, waarbij wij weten dat deze later in de projectfase als de opdracht reeds vergeven is voor problemen gaan zorgen. In plaats van te starten en de opdracht te scoren attenderen wij u hierop, zodat er een keuze gemaakt kan worden met alle troeven op tafel.

Wij denken liever in lange termijn relaties i.p.v. snel scoren. Voor ons geen loze kreet maar de praktijk!

 

« terug naar diensten

eMail Marketing

Ontvang gratis het white paper
“Meer doen met eMail Marketing”

Twitter

Twitter is currently unavailable.

Nieuws

Responsive Design

Een website moet toch goed zichtbaar zijn op een smartphone en iPad. Klinkt logisch maar anno 2016 is dit absoluut nog geen gemeengoed.

Referentie

Alle online communicatiemiddelen zijn in een kort tijdbestek optimaal aangepakt. Goede discussies, pro-activiteit en daadkracht!

Niels de Wildt - Sportiom Vestigingsdirecteur